Enekdot Cik Ponti dan Encik Pocho - Cerita 4

Teratak pena | 9:55 PM |

Pada suatu hari tatkala bulan mengambang.... Cik Ponti bermain kejar-kejar dengan 4 orang budak sengal. Macam mana Cik Ponti ngan Encik Pocho tak marah... tengah syok bertenggek atas pokok kena baling dengan budak sengal tu.

Maka adegan kejar-mengejar tu tak lama. Kedengaran Cik Ponti dengan Encik Pocho menjerit sama.

"Pocho... tolong aku! "

" Ponti... help me! "

" Kau tolonglah aku Pocho."

"Macam mana aku nak tolong, aku dah jatuh sadung batu ni. Tak boleh bangun balik. Kaulah tolong aku. "

" Macam mana aku nak tolong, aku dah tersangkut kat pokok ni. Wa..... habislah kita... "

Saat itu kedengaran Cik Ponti dan Encik Pocho menangis tak henti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Sebarang Hasil Tulisan Di Dalam Blog Ini Adalah Hasil Nukilan Saya Sendiri. Istilah COPY PASTE/CIPLAK/TULIS SEMULA Adalah TIDAK DIBENARKAN SAMA SEKALI. Tindakan Tegas akan Diambil Sekiranya Saya Mendapat Tahu Ada Yang Berbuat Demikian.

Copyright © 2020 NJIAKREATIF. All rights reserved. | Sign in|Top of page